pondělí 10. prosince 2018

Svícny

Krásný večer přeji. Dnes se mi vůbec nic nechce. Nejspíš to bude tím, že jsem v noci špatně spala a jsem unavená. Takže místo toho, abych využila odpoledne k nějaké smysluplnější činnosti, sedím u počítače a brouzdám na netu. Pročítám, co je kde nového, jak děvčata zdobí, pečou a užívají si adventních dní. To mi připomnělo, že jsem už před pár dny chtěla reagovat na adventní výzvu u Marty na blogu. Jakmile se začne zkracovat den, tak vytahuji svícny a zapaluji svíčky. Mám jich doma spousty. Takovou pěknou sbírku. O části jsem kdysi dávno psala tady na blogu Budiž světlo. Jsou to svícny, které jsem dostala u nás v dílnách, v době, kdy pobíhám kolem inventur. Takovou krásu umí vytvořit naši učni. Většinu svícnů mám uložených v krabici, některé na knihovně a jiné v polici. Měním podle nálady, dekorací a podobně.
Často mi ladí i barevně. Malé květináčky z Ikei, průsvitku se srdíčkem jsem si koupila loni ve Vídni na trzích a květinový svícen je dárek od kamarádky. Mám hned dva.
Tady je druhý květinový od kamarádky a dva dřevěné, jeden keramický. Zjistila jsem, že při svíčkách nám lépe chutná. Od podzimu do jara svítím neustále, ale jen tam kde právě jsme.
Tento svícen jsem dostala od maminky.
Našla bych jich doma mnohem víc, ale to by nejspíš článek neměl konec:-). Nejčastěji svítí domečky a lucerny. Pokaždé jsou jinde. Loni byly na krbu, letos dostaly vlastní poličku. Prostě, jak mám momentálně chuť.
Krásný adventní večer. Rija



6 komentářů:

  1. Rijo, moc krásná přehlídka svícnů. Děkuji ti, že jsi se přidala. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké svícny. Mně se nejvíc líbí ta prostřední fotka s bílými svícny a puntíkatou vázou,konvičkou a cukřenkou - je to takové krásně sladěné.
    A poslední fotka mi připomněla, že jsem taky měla svícínek domeček, leč někde během let zmizel...
    Hezký večer (se světlem svíčky)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásné svícny. Také mám jeden domeček, dneska ho snad nezapomenu rozsvítit. Růža

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, také moc hezká sbírka. Domečky na krbu jsou nádherné, my máme podobný krb a na něm keramiku od dětí z dětského domova. :o)
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to všechno skvěle a hlavně s patřičnou atmosférou, prostě díky tomu světélkování tu zimu prožijeme, nikoliv přežijeme.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat