úterý 18. prosince 2018

Překvapení od srdce

Dnešní den byl plný emocí. Ráno příjdu do práce a na vrátnici na mě čeká balíček. Věděla jsem, že přijde, ale nevěděla jsem kdy. Ježíšek to má načasované. Příjdu do kanceláře rozbaluji a brečím. Kdyby se platilo za slzy, jsem milionář. Dokáži brečet i u závěrečných titulků triviálního filmu. Mohli by mě najímat, jako plačku na pohřby.  V dětství si ze mě dělali doma legraci, Jaruško zaplač, dostaneš korunu. Brečela jsem jak o život, i bez koruny. Osud mi přivedl do života úžasnou osubu, která mi vidí až do hlouby duše. Vidí mi snad až do temných koutů mé duše. Stojím v kanceláři, rozbaluji krabici a vytahuji krásné červené a zelené svíčky. Těch není nikdy dost ( v duchu přemýšlím, kam je dám, když nemám vhodný svícen). Krabice skrývá další tajemství. Další krabice? Nikoli, je to kufřík. Krásný kufřík s motivy medvídků. Otvírám, a.... . Kufřík skrývá houpacího koníka, dalšího houpacího koníka, medvídka, medvídka, vyšívaného medvídka, betlém a rolničky. Sedím, koukám a brečím.Mou slabost pro medvídky, zná snad každý. Kamrádka slyší za roh, nutně potřebuji koníka (a že jich doma nemám málo). Sháním rolničky, tak nač troškařit, když už, tak už pořádné rolničky. Sedím, smrkám a brečím. Jak je dobře, že chodím do práce dřív, než ostatní. Děkuji, znáš mě a já děkuji osudu, že jsem tě poznala. Mám tě ráda. Šťastné a veselé. Poslední dva medvídky donesl Mikuláš a medvědí ozdobě jsem neodolala v Brně. Rija






5 komentářů:

  1. Když jsou to slzičky štěstí a dojetí, tak není co k tomu dodat.
    Máš skvělou kamarádku. Máš krásné dárečky.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, to je nádhera. Úžasné dárky. Tak si poplač radostí a měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, děkuji ti za tvoje slova, teď jsem dojatá pro změnu já. o a svíčky, jsem ti zapomněla napsat, jsou do truhlíků(tedy nejen do nich), proto jsou tak dlouhé .-)
    Krásné adventní dny! e.

    OdpovědětVymazat
  4. Jarko, krásné překvapení. Někdo Tě zná opravdu moc dobře a mít takového člověka kolem sebe musí být fajn.
    Přeji příjemný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Jarko, takovýhle balíček by mne dojal taky. užij si dárků i pocitu, že máš úžasnou kamarádku.

    OdpovědětVymazat