pondělí 19. listopadu 2018

První letošní

Ráno jsem s kávou usedla k počítači, abych si přečetla novinky a samozřejmě, abych napsala příspěvek. Jenže mě vyrušil zedník, který neplánovaně přijel dřív, než avizoval. Byla jsem tak překvapená, že mi ve dveřích řekl, že klidně přijede později. No to ani náhodou. Šlo mu to od ruky a já byla tak vykolejená, že ani netuším, jak dlouho se zdržel. Každopádně po sobě hezky uklidil a zanechal úžasnou práci. Ještě si, na mé přání, pohrál s úpravou parapetu. Jen mě trošku zklamal, když mi řekl, že umýt okno a uklidit můžu až za dva dny. No dobrá, tak to ještě chvíli vydržím. Odpoledne jsem alespoň utřela kus rámu od zbytků omítky a parapet od prachu. Radost z hotového okna, tak vytěsnila pravý důvod, proč jsem ráno začala psát. Nečekaně i u nás na jihu padal sníh a bílo se udrželo celé dopoledne. Ačkoli nemám malé dítě, které by se radovalo z první sněhové nadílky, radostí oplývala Nela. Okamžitě zabořila čumák do sněhu a pobíhala po dvorku jak šílená. Pokaždé mě pohled na šílícího psa donutí ke smíchu. Nemohla jsem ji zahnat do domu. Ta má snad v krvi nějakého sněžného předka:-). Zítra jdu na kontrolu a doufám, že moje poctivé ležení přinese kýžené ovoce a já budu fit. Odpočinula jsem si dostatečně, tak jsem plná energie. Rija




6 komentářů:

  1. Krásná barva oken, takovou či podobnou bych si představovala na chalupě. Zapadá do interiéru nenásilně.
    Když se dívám na tu zahradu, kde přesně bys chtěla sázet ty traviny, máte tam nádherný prostor na velké druhy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celý život jsem chtěla mít bílá okna :-))). Nakonec mě ukecali na hnědou a jsem spokojenější, je to takové zabydlenější. Traviny chci na zahradu. Dvorek jednou bude dlážděný.

      Vymazat
  2. Jaruško, naši psi sníh taky milujou....no stejná rasa, stejná radost :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nela sníh miluje. Za to Máša se cpe do baráku. No, co bych pro tu němou tvář neudělala. Během týdne se ztratily všechny kočky, zbyla jen Máša, která se drží doma a přestala se toulat a dokonce je doma i kocour, což je u něj velmi nezvyklé. Nechci domýšlet, co se stalo.

      Vymazat
  3. Jo jo i u nás to chvíli vypadalo jako v pohádce a hned se mi zachtělo pustit se do vánoční výzdoby. No a dneska mrholí, všude je bláto a já bych nejradši zalezla pod peřinu.

    OdpovědětVymazat
  4. To je krása, Rijo! U nás tehdy taky sněžilo, ale drželo se to jen večer a ráno bylo po všem. :-(

    OdpovědětVymazat