čtvrtek 15. listopadu 2018

Takové malé lenošení

Krásný podzimní večer. Konečně počasí připomíná roční období, ve kterém se právě nacházíme. U nás byl dnes dokonce i mrazík. I když přes den krásně svítilo sluníčko. Bohužel moc si sluníčka v reálu neužiji, protože na mě sedl nějaký bacil, tak od pondělí ležím v posteli, piji čaj a beru antibiotika. Ještě před pár dny jsem si říkala, že jsem poslední dobou nějaká otužilá, když nemám ani rýmu. Tu jsem měla pouhé dva dny a pak zmizela. Sedla mi na průdušky a občas to vypadá, že si vykašlu plíce. Mám problém vydržet v posteli, tak jsem se rozhodla, že využiji času k tvoření. No a protože se Vánoce blíží mílovými kroky, tak jsem dva dny háčkovala vločky a po dvou dnech vyměnila háček za jehlu a vyšívám motiv na vánoční polštář. Včera jsem dostala svůj první vánoční dárek. Kamarádka mi pro potěšení ušila vánočního skřítka. Je úplně úžasný a navodil sváteční atmosféru. Ležím v posteli, popíjím čaj, v krbu plápolá oheň, tak mi to vánoční tvoření jde samo od ruky. Alenko moc děkuji. Vám všem přeji ať se vám bacily vyhýbají a vy si můžete užívat krásných podzimních dní. Rija

11 komentářů:

  1. Tak ať jsi brzo zdravá. I když jak vidno, využíváš pilně i čas ležení v posteli ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Kašel se mě pořád drží, ale kašlu jen občas, za to pořádně.

      Vymazat
  2. Jaruško, tak to přeji brzké uzdravení! Pak se pochlub se svým tvořením :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Neboj pochlubím, ale chvíli to ještě potrvá.

      Vymazat
  3. Jaruško u tebe už začaly vánoce - krásného skřítka jsi dostala. Přeji ti brzké uzdravení. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. A dnes jsem dostala další dárek. Máme nové okno :-).

      Vymazat
  4. Dostala jsi moc krásný dárek. Pořádně se vylež!!! To mi vždy říkala mamka :-). A nezapomeň ukázat nám svoje tvoření.
    Brzké uzdravení přeji!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji. Ležím poctivě. Se zánětem průdušek není radno si zahrávat.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je krásny ....Pekne chorobu vylež upraceš potom ...

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno zlé je k něčemu dobré - alespoň máš čas na to vánoční tvořeníčko. :-) Ale doufám, že už jsi zdravá!
    Krásné dny, pa.

    OdpovědětVymazat