neděle 4. prosince 2016

První adventní

První adventní neděli jsem prožila v plné práci. Snažila jsem se dohnat sobotní výletování. Naštěstí venku svítilo sluníčko, a přestože foukal ledový vítr, prádlo krásně uschlo. Každý rok si říkám, že si výzdobu připravím předem, abych se nemusela honit a hlavně nic hledat. Letos jsem díky nové kuchyni probrala i krabice s ozdobami a dekoracemi, takže jsem si říkala, že mám vše nachystané. Co myslíte, jak to nakonec dopadlo? Ano, správně. Opět jsem spoustu věcí hledala, takže během chvilky to v kuchyni vypadalo jak po náletu. Nevím jestli to máte také tak, ale já při zdobení pokaždé udělám takový nepořádek, že se nestačím divit. Odpoledne jsme rozsvítil první adventní svíčku, na našem netradičním adventním svícnu, a poseděli v klidu a pohodě v čistém domově. Začátkem týdne jsem se ještě rozhodla udělat adventní svícen na kuchyňský stůl. Přeci jen v kuchyni trávím dost času, tak i s adventním svícnem a nějakou dobrou večeří. Rija







Žádné komentáře:

Okomentovat