čtvrtek 29. prosince 2016

Po Vánocích

Přeji krásné poslední prosincové dny. Tak a máme po Vánocích a na dveře klepe Nový rok. Všechno to těšení, shánění, pečení, vaření a balení jako by uletělo mávnutím kouzelného proutku. Já mám pocit, že letošní Vánoce utekly nějak rychleji, než ty předchozí. Tentokrát jsem si ani nestihla vychutnat ty sváteční chvíle. Sedl na mě bacil a byla jsem ráda, že zvládám nachystat štědrovečerní večeři a než jsem se stihla vzpamatovat bylo po všem. Každý rok si říkám, že jsem tak hodná snad ani nebyla a každý rok mě Ježíšek překvapí ještě víc. Doma máme tradici připravit si překvapení, takže i když občas tušíme, co bychom mohli pod stromečkem najít, tak nemáme o překvapení nouzi. Víme, že najdeme určitě nějakou knihu jen netušíme jakou. Já pod stromečkem našla další knihu od Wilbura Smitha. Zamilovala jsem si jeho knihy a postupně se snažím pořídit si vše, co napsal (a protože je to plodný autor, tak máme o dárky vystaráno na pár let do předu). Ježíšek vyslyšel mé přání a přinesl mi první kousky porcelánu, do naší nové kuchyně. Mimochodem, to taky bude na delší dobu, než se mi podaří posbírat všechny kousky. A je vidět, že u nás je Ježíšek i všímavý, takže si všiml, že moje krásné hodinky, které jsem dostala od maminky za maturitu, už odchází, takže jsem pod stromečkem našla nádherné hodinky. Ovšem poslední dárek byl vskutku obrovské překvapení. Na patchworkové výstavě se mi líbila kabelka a manžel zabodoval. Hned další den šel na výstavu a kabelku mi koupil. Třešničku na pomyslném dortu udělali synové. Od jednoho jsem dostala krabici s polotovarem medvídka. Takže v rámci akce"Udělej si sám", si mám ušít vlastního méďu. V balení je i mašle. Mám se na co těšit a sama jsem zvědavá, zda z těch kousků vytvořím něco, co se bude podobat medvědovi :-)))). Od druhého syna jsem dostala dáreček plný medvídků a jeden dokonce ukrýval ještě další překvapení - nádherné šperky. Doufám, že i já jsem dárky potěšila, i když manžel si postesknul, že jsem mu vrtačku dala schválně, aby mi musel udělat další poličky do kuchyně :-))))). No to ani náhodou, co si to o mě  vůbec myslí :-)))). Díky tomu, že jsme mohli být všichni pohromadě, jsme si sváteční chvíle užili mnohem víc. Jen škoda, že tak rychle utekly. Rija










3 komentáře:

  1. Krasne darecky :) muzu se zeptat ta prostredni latka na ubresu nevite neda se nekde sehnat? Dekuji a preji krasne zbyle dny v tomto roce Radana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radano děkuji. Látku mám z tohoto obchůdku http://www.obchudekfantazie.cz/. Taky se mi moc líbila a krásně ladí s vínovým kanafasem. Rija

      Vymazat