čtvrtek 29. prosince 2016

Královské město Znojmo

Konečně se u nás vyčasilo. Víc jak týden tady byla inverze a pořád pošmourno a tma. Na kurýrování dobrý, ale jakmile se mi ulevilo, tak z té tmy šla na mě deprese. Nevím jestli to máte taky tak, když mám splín mám neustále na něco chuť, o Vánocích na cukroví. Proto jsem byla ráda, když ve středu po ránu zaťukaly na okno sluneční paprsky. První co jsem udělala, bylo zapnutí pračky. Prostě uvidím sluníčko a prádlo musí jít ven, aby ho svěží vzduch a sluníčko hezky provonělo. Byla jsem ráda, že nemusím vymýšlet nic složitého k obědu, takže pár minut po dvanácté jsme seděli v autě a ujížděli směr Znojmo. Mám Znojmo moc ráda a ráda se procházím městem i okolím. Tentokrát jsme zajeli až k řece Dyji a vydali se údolím Gránického potoka na procházku. Venku sice foukal čerstvý vítr, ale potřebovala jsem provětrat hlavu a taky tělo. Došli jsme až k hradu a zavítali i k rotundě. Udělali jsme si takovou malou procházku historií, která na nás dýchla skoro na každém kroku. Po příjemné procházce jsme se odměnili horkou kávou a malebnými uličkami došli zpět k autu. Domů jsme se vraceli za šera a projížděli krásně osvícenými vesničkami. Tváře jsme měli červené od větru a na duši klid a pohodu. Rija



















Žádné komentáře:

Okomentovat