neděle 4. prosince 2016

Druhá adventní neděle

Plány na víkend byly jasné, upéct cukroví. Říkala jsem si, že když upeču cukroví, vyleštím kuchyň a zbytek dní do Vánoc můžu užívat pohody. Příští neděli jdeme do divadla, takže nebude moc času a hlavně v sobotu jsem byla doma sama. Těsta jsem zvládla, ale na pečení už nedošlo. Obyčejný prosincový víkend se změnil na akční víkend. Zjistila jsem, že máme v kuchyni myš. Jen při té myšlence se měním v hysterku, což teprve vědomí, že myš je v domě. Šílená představa. Co však bylo mnohem horší, že se usídlila v lince. V sobotu dopoledne to chvíli vypadalo, že se nám ji podaří ulovit, ale bohužel ta malá potvora byla moc inteligentní. Takže místo pečení jsem strávila celý víkend mytím nádobí a linky a čekáním, až se ta potvora chytne do pasti. V neděli ráno jsem byla pořádně vytočená, protože pastičky byly prázdné a myš nikde. Konečně večer byla odchycena. Upečené nemám a ještě se má uklizená domácnost proměnila v bojiště, protože spodní skříňky jsou vystěhované po celém domě. Naštěstí v tom zmatku jsem nezapomněla na Barborku.
Takže krásnou adventní neděli. Rija

5 komentářů:

  1. My podobnou akci pořádali před třemi týdny na chalupě. Bestie ožrala všechny sáčky, které jsme v dolní skříňce linky, která slouží jako špajz, měli. A protože jsme tam byli jen na otočku, tak jsme ji ani neulovili - nezbylo než nastražit otrávené zrní (zapůjčili sousedi) a zlikvidovat všechno, co by mohla sežrat.
    Jinak - já dneska upekla, ale zas nemám barborku (ono třešeň na sídlišti, aby jeden pohledal...)
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  2. My jsme měli podobný problém v loni. A byla jsem fakt hysterická :-) Já jsem pekla a barborku už mám taky, ale ještě je čas, pečení stihneš. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  3. O takovou předvánoční zábavu bych taky zrovna nestála :-(Hlavně že se chytla, mrška jedna!.-)
    Barborku nemám a cukroví budu mít od dcery. Ještěže ji mám! :-)
    evice

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, nádherná zábava náhodou :-D Myš není nic proti tomu, když náš pejsek přesně na štědrý den rozkousal polystyren a kuličky byly opravdu všude. Hezký advent!

    OdpovědětVymazat
  5. Advent je krásné období, leč tak hektické... Pekla jsem až teď, byla pár dní na služebce, v sobotu jdeme také do divadla, kluk měl promoci a nestíhám a nestíhám! :-)

    OdpovědětVymazat