pátek 30. prosince 2016

Mary Poppins

Ještě než se rozloučíme s rokem 2016 a začneme ukrajovat z nového roku, na chvíli se vrátím k dnům před Vánoci. Letos jsme dny adventní pojali trošku jinak, než jiné roky. Každý rok využívám adventních víkendů k pečení, uklízení a zdobení. Tentokrát jsme se o víkendech více bavili. Třetí adventní neděli jsme si zašli do divadla. Podařilo se nám sehnat lístky na představení Marry Poppins v Městském divadle v Brně. Těšila jsem se, že uvidím Alenu Antalovou. Tentokrát však hrála hlavní roli Ivana Vaňková. Pokud vám to jméno nic neříká, tak si zahrála v posledních epizodách Četnických humoresek, zpěvačku. Musím říct, že mě její výkon úplně okouzlil a přestože je to spíš pohádka pro děti, představení se mi moc líbilo. Měli jsme krásná místa a dobrý výhled na jeviště. Prostě takové pohádkové prožití předvánočního času. Představení mohu jen doporučit. Mám radost, že jsme navázali na naši divadelní tradici a opět se vracíme k pravidelným návštěvám divadla. Už teď vím, že začátkem února nás čeká další návštěva. Rija
Foto internet

Foto internet

2 komentáře:

  1. Paráda! Také se přimlouvám za takovéto trávení předvánočního času a více kultury v roce 2017 ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Před pár lety jsem měla možnost zhlédnout taky.... bylo to fantastické představení..... nejen dětem se líbí....
    s pozdraveníčkem... pher

    OdpovědětVymazat