neděle 4. prosince 2016

Patchworková výstava

Každý rok na přelomu listopadu a prosince probíhá v břeclavské synagoze výstava patchworku. Poprvé mi o výstavě řekla kamarádka a letos jsem vyrazila s kolegyní z práce. Málem jsem na výstavu zapomněla, takže jsem ji málem prošvihla. Naštěstí čtvrtek vyhovoval oběma. Opět jsem nestačila koukat, co vše je možné ušít. Zvlášť, když se sama pokouším sem tam něco ušít. Nestačila jsem zírat, jak jsou někteří šikovní. Po náročném týdnu byla návštěva výstavy, jak z jiného světa. Takže zvu vás na malou prohlídku neskutečným světem patchworku. Rija
















3 komentáře:

  1. Nádhera!
    Ne nadarmo se o nás říká, že máme zlaté české ručičky! .-)
    evice

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, náhodou jsem se dostala na Tvé stránky a musím Ti potvrdit, že výstava byla nádherná a navíc
    poslední fotka zachycuje práci mé sestry. Podívej.
    http://www.ladkapatchwork.estranky.cz/fotoalbum/vanoce/
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné výrobky! Čím víc patchwork sleduji, tím méně se mu věnuji, protože jasně vidím, že na něj nemám...

    OdpovědětVymazat