neděle 30. září 2012

Prodloužený víkend

Končí poslední zářijový týden a od zítřka už máme říjen. Dny letí jako bláznivé. Přestože byl pracovní týden kratší, byl o to hektičtější. Takový malý blázinec. V poslední době u mě nic neobvyklého. Ještěže prodloužený víkend se vydařil. Byli jsme na návštěvě u dlouholetých známých, kousek od Kolína. Počasí se nám vydařilo a my si užili krásné dny. Kamarádka byla tak hodná a vzala mě na procházku okolím. Už po pár krocích jsem za plotem uviděla párek muflonů. Za hrst listí se nechali i pohladit. Procházka byla báječná a nejen proto, že celá cesta byla lemovaná šípky a já tak mám konečně v podzimní výzdobě větvičky šípků a nasbírala jsem i plné kapsy žaludů. Je to malá víska, ale našlo se spoustu krásných objektů na focení. Dokonce i úžasná kočičí dáma se nechala ukecat a krásně mi zapozovala. Procházka přírodou se opravdu vydařila a to jsme měli ještě před sebou úžasný výlet do Kutné Hory, ale o něm až někdy příště. Rija







Žádné komentáře:

Okomentovat