pátek 21. září 2012

Podzimní výměna - dárek

Přeji krásný večer. Dneska jsem moc ráda, že už je pátek. Mám za sebou šílený týden a chvílemi si připadám jak na kolotoči a ještě navíc jak před maturitou.  Určitě znáte také ty dny, kdy máte pocit, že kdyby jste se rozčtvrtili, tak stejně nezvládnete všechno. V práci sedím jedním zadkem (mám kliku, že je tak rozložitý) na dvou židlích a po večerech když jsem se neučila, tak jsem tvořila dáreček do podzimní výměny. Dny jsou čím dál kratší a chvílemi bych mohla konkurovat Šípkové Růžence. Určitě bych se za těch sto let trošku prospala. Svůj dáreček jsem sice odevzdala poště pět minut po dvanácté, ale snad co nevidět doputuje na Slovensko k Simoně, kterou mi určil los a tajně doufám, že budu mít takový odhad jako Renata, která tvořila pro mě. Při otevření, jsem měla pocit, že mě Renata zná už mnoho let a ví o mě snad všechno. Každopádně se jí podařilo nesmírmě mě potěšit. Renči, moc děkuji za krásné dárečky a Věrce děkuji za výborný nápad, tuhle akci zorganizovat. Slibuji, že brzy přidám víc fotek. Renči moc děkuji. Rija

1 komentář: