středa 5. září 2012

Podvečer na Pohansku

Už je to tak, mám novou lásku. Je to jízda na kole. V posledních dnech mám šílený blázinec a tak jsem ráda, když si můžu při jízdě přírodou provětrat hlavu. Musím přiznat, že se mi i v noci spí lépe. Dneska jsme se rozhodli vyzkoušet opačnou stranu a vyrazili směr Pohansko. Pohansko je malý zámeček, který v minulosti spatřil jen málokdo, protože stojí v místech, kudy šlo hraniční pásmo s Rakouskem. Já ho znala jen z knih. Když jsme se tam před pár lety vydali poprvé, byl zámeček ještě dost oprýskaný. V posledních letech dostal nový kabát a jak prokoukl. Pořádají se v jeho okolí zajímavé akce spojené s historií regionu. Cesta je schované v lese a jede se moc dobře. Je vidět, že se blíží podzim, protože sluníčko už se místy schovává za stromy. Naštěstí ještě hřeje a tak jízda na kole je opravdovou relaxací. Přeji vám krásný večer Rija





10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Musím uznat, že je krásně opravený. Už jsme tady párkrát byli na procházce s naším pejskem. Může se tu proběhnout bez vodítka.

      Vymazat
  2. Jo, tak zámeček je nádherný!

    OdpovědětVymazat
  3. To máš fajn, že v okolí bydliště máš takové pěkné možnosti na výlety. Mě na pročištění hlavy pomáhá venčení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko a to není všechno. Takových krásných míst je tu mnohem víc a určitě je pro vás nafotím.

      Vymazat
  4. Joj jak já ti závidím to krásné okolí na projíždky na kolo :o)Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, postupně ukáži celé okolí. Je to jen střípek té nádhery a nejkrásnější je, že je tady rovina.

      Vymazat
  5. To byl teda krásný cíl cesty! Zámek je krásný! Adriana

    OdpovědětVymazat