středa 5. září 2012

Podvečer na Pohansku

Už je to tak, mám novou lásku. Je to jízda na kole. V posledních dnech mám šílený blázinec a tak jsem ráda, když si můžu při jízdě přírodou provětrat hlavu. Musím přiznat, že se mi i v noci spí lépe. Dneska jsme se rozhodli vyzkoušet opačnou stranu a vyrazili směr Pohansko. Pohansko je malý zámeček, který v minulosti spatřil jen málokdo, protože stojí v místech, kudy šlo hraniční pásmo s Rakouskem. Já ho znala jen z knih. Když jsme se tam před pár lety vydali poprvé, byl zámeček ještě dost oprýskaný. V posledních letech dostal nový kabát a jak prokoukl. Pořádají se v jeho okolí zajímavé akce spojené s historií regionu. Cesta je schované v lese a jede se moc dobře. Je vidět, že se blíží podzim, protože sluníčko už se místy schovává za stromy. Naštěstí ještě hřeje a tak jízda na kole je opravdovou relaxací. Přeji vám krásný večer Rija





10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Musím uznat, že je krásně opravený. Už jsme tady párkrát byli na procházce s naším pejskem. Může se tu proběhnout bez vodítka.

      Vymazat
  2. Jo, tak zámeček je nádherný!

    OdpovědětVymazat
  3. To máš fajn, že v okolí bydliště máš takové pěkné možnosti na výlety. Mě na pročištění hlavy pomáhá venčení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko a to není všechno. Takových krásných míst je tu mnohem víc a určitě je pro vás nafotím.

      Vymazat
  4. Joj jak já ti závidím to krásné okolí na projíždky na kolo :o)Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, postupně ukáži celé okolí. Je to jen střípek té nádhery a nejkrásnější je, že je tady rovina.

      Vymazat
  5. To byl teda krásný cíl cesty! Zámek je krásný! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě hezčí je, že to mám kousek od domu.

      Vymazat