úterý 25. září 2012

Podzimní výměna - můj dáreček

Mám takový zvyk, příjdu do práce uvařím si kávu a přečtu si meily a pokud mi čas dovolí sem tam kouknu na nějaký blog. Pěkně si nastartuji nový den a práce mi jde lépe od ruky. Dneska mě v meilu čekala zpráva od Simony, pro kterou jsem tvořila při podzimní výměně já. Bála jsem se, že dáreček nestihnu, protože tento měsíc je šíleně hektický, takže balíček odcházel teprve v pátek a šel až na Slovensko. O to větší překvapení bylo, že již v pondělí byl doručen a udělal radost. Protoi se s vámi můžu podělit o své malé tvoření. Krásný den Rija

6 komentářů:

  1. Hezký dárek a určitě udělal obdarované radost. Pokud je výšivka odpínací, co to dobrý nápad - díky za inspiraci. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, výšivka je odepínací. Takže polštářek vypereš zvlášť a výšivku také.

      Vymazat
  2. Rijo, moc krásná výšivka a celý polštářek! Hezký a tvořivý podzim, Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný polštářek! Já to mám naopak, přijdu domů, udělám si kafčo a kochám se a kochám...

    OdpovědětVymazat
  4. http://mareckineradosti.blogspot.sk/2012/09/jesenna-vymena-pre-mna.html Ďakujem ešte raz!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezky polstarek ,urcite bude hezky zdobit.

    OdpovědětVymazat