pondělí 6. února 2012

Polštářky

Před časem jsem u nás v galanterii objevila krásné povlaky na polštářky. Jsou ušité a prostřední díl je obšitá kanava, připevněná knoflíky. Moc se mi líbily a našla jsem i barevně ladící na chalupu. Tak jsem si je koupila, že si najdu nějaký zajímavý motiv a vyšiji si je. Delší dobu sice ležely ve skříni, ale před vánoci jsem náhodou našla zajímavý motiv. Prohledala jsem své zásoby bavlnek a po dlouhé odmlce začala vyšívat. Docela mě polštářkování chytlo a tak jsem zdárně vyšila hned dva a koupila další. Vždyť polštářků není nikdy dost. Rija

3 komentáře:

  1. Od srdce srdce se krásně tkví na polštářku zvící k lenošení...jen hlavu v klidu položit a záda druhým podepřít.....i když tyhle kousky jsou asi výstavní a ne k válení :-DD....

    OdpovědětVymazat
  2. Polštářky jsou nádherný :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se ti povedly. A já se nenápadně připomínám, jestli bys mi neposlala předlohu na první srdíčko...do mé sbírky :-)
    Děkuji ♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat