pondělí 13. února 2012

Bláznivé počasí

Jak ten čas letí, je tu opět další týden, pondělí. Po klidnějším minulém týdnu, kdy byly u nás jarní prázdniny, byl dneska nějaký blázinec. Přestože jsem měla pocit, že jsem se skoro nezastavila, tak jsem si zvládla dát kafíčko a opět se můj pohled toulal někde venku. Koukala jsem na vilku, osvícenou sluníčkem a na nebi se jako pára bělaly mráčky. Nevím, proč mě pořád ten pohled tak uchvacuje. Od posledně jsem se už ale poučila a foťák nosím v kabelce. Zrovna dneska jsem si říkala, že většina žen má v kabelce šminky a já tam nosím blok-kalendář, kam si píši, co kdy a kde, abych nezapomínala. No nejsem si jistá, jestli pomáhá, ale je v kabelce. A samozřejmě nový foťák. Ježíšek asi dobře tušil, že když bude malý, tak ho budu nosit častěji, než, kdyby byl velký. Takže jsem dopoledne musela vyfotit obraz z okna. I když se přiznám, že je to docela umění, protože mám kancelář v přízemí a na oknech jsou mříže. Trefit se mezi mříže, je pro mě docela problém, ale něco se podařilo. Docela mě překvapilo, když jsem přišla z oběda a sluníčko se schovalo za těžké mraky. Že ty mraky nevěstí nic dobrého se ukázalo za chvíli, když začalo sněžit. Dneska to počasí z tepla kanceláře vypadalo úplně aprílově. Bohužel jen z okna, jinak apríl bude ještě za hodně dlouho. Ale nezoufejte jaro je tu za 37 dní. Jediní kdo se zdá, že jim zima ale vůbec nevadí jsou zvířátka. Jedna nedělní odpočinková. Krásný večer Rija









2 komentáře:

  1. No abychom si na to jaro letos nepočkali déle :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Kdybys viděla, co všechno já nosím v kabelce! :-))
    Mně tahle zima nevadí, mráz mám ráda. A únor bílý pole sílí. Tak ještě chviličku... Na jaro se taky těším, i když vím, že se zase ukýchám :-)
    Krásného Valentýna! ♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat