pondělí 14. října 2019

30

Opět jsem si dala menší pauzu, prostě reálný život je plný událostí, zvratů, cestování, poznávání. Prostě plný života. Září uteklo tak rychle, že jsem nestihla postřehnout, že už bylo. Dny utíkají tak rychle, že den D nám skoro utekl. Nechce se tomu ani věřit, že dnes uplynulo právě 30 let, co jsme si s manželem řekli své ano. Prošli jsme si dny zalitými sluncem, dny plnými lásky, ale zároveň tak dny plnými smutku, slz. Obojí k životu patří. Máme spolu dva krásné, zdravé a šikovné syny. Jsem vděčná životu, že mi umožnil potkat muže mých snů a že jsme stále spolu. I když ne vždy bylo vše růžové, jsem ráda, že jsme spolu zůstali, chceme být spolu, chceme trávit společné chvíle, chováme k sobě úctu a máme se pořád rádi. Mezi jedno z překvapení, které jsem dostala je překrásná kytice rudých růží. O ostatním až někdy příště, protože jsou to věci, které teprve přijdou. Moc děkuji za ty krásné chvíle a na další krásné společné chvíle. Rija

9 komentářů:

  1. Gratulace oběma ke krásnému výročí. Dojít k takovému číslu vyžaduje hodně lásky, pochopení, tolerance - tak ať vám vydrží do spousty dalších let.

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, nejen krásná kytka ale také krásné číslo. V klidu, pohodě a toleranci k němu připočítávejte další. Blahopřeji oběma. Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Ze srdce gratuluji ke krásnému výročí společného života.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Výročí svatby je oslava lásky, důvěry, přátelství, tolerance a výdrže.
    Pořadí těchto kvalit se každý rok mění.
    Paul Sweeney

    Ať i v dalších letech spolu kráčíte jedním směrem!♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško,moc gratuluji ke krásnému výročí.Marie

    OdpovědětVymazat
  6. Jarko, moc gratuluji ke krásnému výročí. Už není moc párů, co jsou takto dlouho spolu. (My se pomalu k tomuto číslu blížíme.)
    Vám přeji hodně štěstí a lásky do dalších let. D.

    OdpovědětVymazat
  7. 30 let....to je krása. Já budu příští rok taky vdaná 30 let....ale nadvakrát :-)
    Gratuluji.

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško, milá, spoustu společných let. Hodně zdravíčka a pohody. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Velká gratulace! A přání všeho něj do dalších společných dní!
    Pavel

    OdpovědětVymazat