sobota 31. srpna 2019

Srpen v zahradě

Máme tady poslední srpnový den. Končí prázdniny a pro mě končí léto. Venku je sice krásně (zbytečně moc horko) a doufám, že budeme mít ještě krásné slunečné dny (brala bych tak do listopadu), ale to pravé léto pro mě končí právě dnešním dnem. Ráno jsem s nohami osvěženými ranní rosou proběhla zahrádku, abych zjistila jak vypadá v těchto horkých dnech. Pár květů ještě zdobí zahradu. Začíná být opět sucho, tak květy rychle odchází. Letošní srpen byl naštěstí mnohem příznivější, pro rostliny, tak zahrada není suchá a vyprahlá, jako jiné roky. Dělá mi zahrádka radost. Některé keříky konečně poskočily a krásně zarůstají hluchá místa. Bohužel než se člověk otočí, je takové horko, že se nedá venku vydržet. Tudíž moc práce neudělám. Něco ráno, něco v podvečer, ale to mi práci ztěžují komáři, kterých jsou letos mraky. Už jsem vysledovala, že není moc dobré mít krásně vypletou zahradu, protože plevel kytky chrání. Dokonce některé se díky plevelu, docela dobře vzpamatovaly. Našla jsem i dvě totálně odepsané, kterým plevel udělal dobře. Tak nevím, jestli dělám dobře, když se snažím o čistou zahradu, bez plevelů:-). Asi je to jako se vším - všeho s mírou, tak nějaký ten plevel asi oželím. Radost mi dělají muškáty na okně, těm se neskutečně daří. Tak vysoké ještě nikdy nebyly.  Rija
















5 komentářů:

  1. Muškáty máš opravdu krásné. A vůbec ti to pěkně kvete.
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  2. Nejhezčí je barevná paleta kvetoucích rostlin, to na zahradě miluji.
    Rijo, krásně ti vše kvetlo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Jarko, to je nádherných květů, mně kromě muškátů toho moc nekvete, takže se kochám.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné posezení a krásné květy! Musíš mít radost .-)
    evice

    OdpovědětVymazat