pátek 9. srpna 2019

Vlčí máky

Někdy se to tak sejde, že člověk neplánuje a věci sami přijdou. To že mám ráda luční kvítí (spíše plevel) ví skoro každý. Manžel se už ani nediví, když ho prosím, cestou do práce, aby mi zastavil u cesty, že si musím vyfotit pole s vlčími máky. Letos na jaře jsem si koupila krásnou látku s dekorem vlčích máků, s tím že zní budou povlaky na polštářky. Když jsem látku rozdělala, bylo mi jí líto. Rozhodla jsem se tedy změnit plány a nechala jsem si z ní ušít letní šaty. Během pár týdnů jdu do galanterie koupit stužku a jen tak nahlédnu k pultu, kde jsou látky a je tu láska na první pohled. Nádherná látka s dekorem vlčích máků. Tentokrát to bylo jasné, nové doplňky do obýváku. Chvíli mi trvalo, než jsem ušila povlaky a polštářky a dečku na stůl. Skoro ve stejnou dobu jsem si přinesla hotové šaty a aby toho bylo u nás málo, povlékla jsem povlečení s vlčími máky. Opravdu to bylo neplánovaně. Jednala jsem tak nějak podvědomě, tudíž když se manžel večer začal smát, tak jsem nechápala, co ho k tomu vede. Svůj výbuch smíchu ukončil poznámkou, že před nedávnem jsme byli skoro celý fialový, tak pro změnu budeme celý makový. Když už, našla jsem pohled s Makovou panenkou, který opatruji od dětství. U nás je prostě neustále veselo. Rija




6 komentářů: