sobota 9. února 2019

Západy slunce

Tento týden jsem měla štěstí na pěkné počasí. Díky prodlužujícímu se dni, už můžeme s Nelou chodit na procházky, dál než jen po ulicích naší pidi vesničky. Chodíme ven zrovna v době, kdy zapadá slunce. Chce se mi říct, že je to pořád stejná podívaná, ale není. Každý den slunce zbarví oblohu jinými barvami. Občas vymalují oblohu letadla, kterých nad námi létá neuvěřitelné množství. Pořád je na co koukat. Rija










7 komentářů:

  1. Prima fotky. Nebe umí nabídnout krásu!
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, nádherné záběry. Moc se mi líbí západ slunce přes ty traviny. Žádný okamžik se neopakuje a proto jsou i západy jedinečné, mně se nikdy neokoukají.
    Přeji Ti krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, moc se ti povedly.

    OdpovědětVymazat
  4. Jarko, nádherné fotky. Západy slunce jsou pokaždé úplně jiné. Měj se krásně, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  5. Rijo, moc krásné fotky. Já zase většinou fotím ranní červánky. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  6. Miluji západy slunce, jsem jako Malý princ, občas mi u nich bývá smutno :-D

    OdpovědětVymazat