neděle 3. února 2019

Únor

Krásný nedělní podvečer. Opět víkend pryč a únor před námi. Ještě v pátek jsme měli všude krásně bílo. Včera jsme se probudili úplně do jiného světa. Po sněhu ani památky a teplota venku se šplhala k jarním hodnotám. Slunce a teplo u mě vyvolává prací syndrom :-). Tedy především v zimě. Využila jsem počasí a tentokrát jsem vyprala Nelince pelíšek i boudu, aby holka měla voňavé ležení. Jako obvykle s boudou projela celý obývák, nejspíš, aby té čistoty nebylo zase tak moc :-). Silný vítr mě od procházky odradil, tak jsme se šly vyvětrat až k večeru, když vítr ustal. Rybník pokrývala už jen křehká vrstva ledu. Ptáci cvrlikali, jako kdyby bylo jaro. I já cítila ve vzduchu jaro. Zajímavé je, že sotva se ztratila poslední vločka sněhu okamžitě vykoukly ze země další sněženky. Dokonce jsem objevila i narcisy, ty jsem pro jistotu přikryla listím, aby se jim něco nestalo. Krásně jsem si provětrala hlavu, takže jsem doma mohla sednout ke stroji. Měla jsem rozdělané nové povlaky na polštářky do obýváku a nějak nebyla chuť je dokončit. Tak dnes jsem je konečně mohla povléknout a potěšit oko něčím novým, než je moji miláčci zmuchlají. Vyšívaný polštářek tam sice neladí, ale zakryl volný prostor, než přijdu na to, z čeho ušiji zbývající povlak. Celý den bylo šero, prší. Po včerejším poškádlení, je jasné, že je stále zima a já mám ještě prostor na další tvoření. Rozsvítila jsem si domečky a další světýlka a užívám klidu a pohody. V hlavě už nosím další plány, tak snad brzy něco přidám. Krásný první únorový pracovní týden. Rija






6 komentářů:

  1. Jaruško, k nám se zima taky vrátila, dokonce i se sněhem....brrr :)
    Takže svíčky pálím o sto šest :) ať to teplo nejen cítím, ale i vidím :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Jarko, u vás prší, u nás od rána sněží :-). A já se peru s nějakým nachlazením, takže jsem ani paty nevytáhla. Fotky rybníka mne proto potěšily - příroda aspoň vitruálně ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, u nás je od včera bílá zima. Poprvé vydržela dva dny. Měj hezké pondělí.

    OdpovědětVymazat
  4. U nás včera přes den drobně poprchávalo, bylo šedivo,nevlídno. Až navečer a v noci trochu sněhu napadlo a krajina dostala bílý šat, který ale dnes asi zmizí, protože nebe je modré a svítí slunce.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat