pondělí 4. února 2019

Malé jaro

První únorové pondělí je skoro za námi. Četla jsem, že většinu republiky pokryl sníh. U nás jaro klepe na dveře. Jasně, četla jsem, že přijdou ještě mrazy. Co taky jiného na začátku února, ale já si ještě chvíli budu užívat to své malé jaro. Od zítřka už budu mít opět zimu, jak se sluší a patří na únor. Jaro musí ještě chvíli počkat. Od rána jsem měla krásný den. Hned po ránu mi jej zpříjemnila kolegyně. Postarala se mi o první letošní jarní výzdobu. Hrozně moc mě potěšilo, že si vzpomněla právě na mě. Už se těším, až zajíce vyzdobím. Přemýšlím, že ho namořím nějakým lakem, aby mohl dělat parádu před domem (i když ho budu muset nějak zabezpečit, proti nenechavým rukám). Každopádně na mě leze jaro. Hned po příjezdu domů, jsem provedla kontrolu sněženek, které mi začínají krášlit zahrádku. Takových trsů mám v trávníku víc. Sněženky, co jsou v záhonech, vystrkují nesměle špičky, ale je to dobře, nemusí kvést všechny na jednou.Čemeřice už má poupata a co nevidět rozkvete také. S Nelinkou jsme obešly celou vesnici a hezky jsme si užívaly, že je venku dost světla. Našly jsme pár trsů i mimo zahrádky. Krásně jsem si provětrala hlavu a nejspíš pod návalem emocí, jsem si vzpomněla, na dvě malé jarní výšivky. Naštěstí jsem je brzy našla, takže se můžu pustit do šití. Jen se musím rozhodnout, zda podklad bude proužek, nebo kostička. Co vy na to? Krásný zbytek večera. Rija



10 komentářů:

  1. na jar sa tiez tesim, ale myslim, ze si na nu budeme musiet este nejaky cas pockat. u nas nastastie nesnezilo a ani nehlasia, ze by malo, ale zima je este stale celkom poriadna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k plánům na zahradě ještě jaro nepotřebuji. Napřed dodělám resty a pak si s klidným svědomím budu užívat jara.

      Vymazat
  2. Asi si budeš muset hodit korunou zda kostička nebo proužek. Obojí se k výšivkám hodí, obojí bude vypadat dobře.
    Hezký den!
    Hanka(bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím vyhrává kostička, tak už jsem střihla.

      Vymazat
  3. U nás sice svítí sluníčko, ale na zemi pořád leží sníh,byť postupně odtává. Já bych asi sněženky nenašla ;-).
    Výšivky se mi líbí na kostičce i proužku. Pro zajíce bych asi volila tu kostičku, přijde mi, že mu padne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás to dnes vypadá na pořádný mráz a po sněhu ani památky, zase bude holomráz.

      Vymazat
  4. Rijo, ty sněženky mne dostávají. U nás ještě ani nevykoukli. :o)
    Přeji krásný večer. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Dnes jsem našla další trsy venku. Co je ale horší, tak už lezou narcisy, ty jsem dnes pro jistotu nahrnula, aby nezmrzly.

    OdpovědětVymazat
  6. Jů, sněženky ... Na ty si my budeme muset počkat. Mám ale v truhliku macešky a ty mi kvetou celou zimu 😉 Je to při pohledu na ně hned veselejší, viď.
    Měj prima dny. Petra

    OdpovědětVymazat
  7. U vás vážně vykukuje už jaro,krásné kytičky.U nás zima,sníh:-)Krásný zbytek týdne přeji

    OdpovědětVymazat