neděle 10. února 2019

Procházka zalitá sluncem

Další víkend za námi. Čeká mě náročný týden. U nás jsou jarní prázdniny a manžel bude relaxovat v teple domova. Tentokrát mu ten týden volna docela bezostyšně závidím. Cestování tou naší lokálkou není nic pohodlného a v zimě už vůbec ne. Zase na druhou stranu v práci bude klid a konečně dodělám resty, co běžně nestíhám. Plány, které jsem měla na včerejší den, jsem odsunula do pozadí. Venku bylo tak nádherně, že jsme s Nelou vyrazily do polí. Nemohla jsem odolat slunečním paprskům. Sluníčko už začíná hřát a venku bylo úžasně. Na vodě se drží jemný led, v místech, kde nedosáhly sluneční paprsky byla jinovatka, ale vzduch voněl jarem a u nás kvetou kočičky. Ušly jsme skoro sedm kilometrů a Nela doma usnula a spala až do rána. Neděli jsem věnovala tvoření, ale o něm až někdy příště. Přeji krásný, klidný pracovní týden. Rija









3 komentáře:

  1. Taky jsem se včera prošla, ale jaro to u nás zdaleka nepřipomínalo. Sice po sněhu není už téměř památky- jen sem tam trochu špinavého něčeho. Ale šlo se celkem pěkně.
    Teď ráno padají droboučké kapičky deště spolu s drobnými vločkami a je docela dost vítr.Takže mokrý den je před námi.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, u nás to na procházku moc nebylo. Všude byly ještě včera rozbředlé vrstvy sněhu. Byli jsme venku hodinu a vrátili jsme se s totálně promočenýma botama.
    U vás to vypadá o oc léepe :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Hezkou vycházku jste si udělaly. Já byla celý víkend jako sysel zalezlá doma - doléčovala jsem si nějakou virózu...

    OdpovědětVymazat