středa 20. února 2019

Super měsíc

Včera byl úplněk a už od neděle to pozoruji na kvalitě spánku. Nikdy jsem s tím neměla problém, ale poslední dobou mě měsíc leze do spánku čím dál víc :-). Měsíc mám ráda, tak si myslím, že na můj spánek vliv nemá, spíš moc informací, které můj stárnoucí mozek těžko zpracovává. Ač se snažím si to nepřipouštět, tak se to někdy nahromadí a hlavo přeber si to. Snažím se takové stavy rozchodit. Chůze je opravdu báječná. Jen by v mém případě ještě mohla působit, jako odstraňovač tuku a kalorií. Včera jsem přijeli domů normálně, tak jsem s Nelinkou vyšla do polí, vyvětrat mozek, načerpat energii se zapadajícího sluníčka, obhlédnout probouzející přírodu, prostě nadýchat se svěžího vzduchu. Na zpáteční cestě mu pozornost upoutal vycházející měsíc. Díky tomu, že jsem v polích měla před sebou krásný obzor, tak se mi naskytla úžasná podívaná. Pohled na obrovskou žlutočervenou kouli, byl úžasný. Foťák nosím stále sebou, právě pro takovéhle případy, kdy cestou potkám něco neobvyklého. Přestože chodím pořád do stejných míst, tak potkávám neobvyklé věci neustále:-). Příroda se neustále mění a je na co se dívat. Dnes jsme se zdrželi na kávě u maminky, tak jsme ve světle pouličních lamp obešly vesnici. Zítra přijedeme také pozdě, takže větší procházku si necháme na víkend, pokud nebude pršet. Krásný večer a pohodový zbytek týdne. Rija







4 komentáře: