neděle 10. prosince 2017

Vánoční atmosféra

I páteční odpoledne jsem prožila svátečně, úžasně. Domluvila jsem se se synem, že za ním přijedu do Brna a uděláme si krásné a pohodové adventní odpoledne. Užili jsme si krásné odpoledne, jen počasí nám nepřálo. Chvíli pršelo, chvíli padal sníh s deštěm, co taky čekat v prosinci za počasí. I tak jsme se prošli městem, zašli si na večeři a ještě jsem stihla okouknout železnici, kterou si staví syn doma. Dokonce přišel i opožděný Mikuláš. Musím říct, že mě Brno překvapilo. Kdo to máte blízko doporučuji, ale navečer, aby vyniklo kouzlo světýlek. Rija







3 komentáře:

  1. Rijo, krásné fotky. Ještě, když jsem jako mladá bydlela na Moravě, jsem byla v Brně často. Teď už dlouho ne. Díky za procházku.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá paní Rijo, díky za doporučení. Bydlím v Brně již více než 30 let a opravdu musím potvrdit, že je zde v tomto předvánočním čase krásně. Myslím, že každý rok je to hezčí a hezčí a moc všem návštěvu vánočních trhů doporučuji. Všechno je krásně nazdobené, nasvícené, a na stáncích se kromě dárečků dá koupit i spousta dobrůtek k zakousnutí i na zahřátí :-)

    S přáním hezkých svátků zdraví z Brna Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rijo..Jaruško :-)
    Brno můžu opravdu doporučit,hlavně o vánocích...třeba se letos na trhu potkáme...přijedeš :-)
    Zdraví Bekyky

    OdpovědětVymazat