neděle 17. prosince 2017

Třetí adventní

Přeji krásnou třetí adventní neděli. Dnes ráno jsem se vzbudila a uvědomila si, že přesně za týden je Štědrý den. "Příšerné" zjištění. Určitě máte napečeno, nazdobeno, uklizeno a v pohodlí domova si užíváte sváteční den. Napečeno stále nemám. Uklizeno - jako každý jiný den, uklízím pravidelně. Nazdobeno, mám, tak nějak střídmě. Jediné, čeho si letos užívám dosytosti je pohoda. Tedy když pominu, že v práci probíhají inventury, ale za ty roky se už tolik nehroutím, jen stále tolik běhám (kdyby se ten pohyb alespoň odrazil na mé figuře). Plán na tento víkend byl jednoznačný, upéct alespoň trošičku cukroví a dozdobit. Realita byla ovšem diametrálně jiná. V týdnu přijel strýc a pozval nás na malou rodinou oslavu jeho narozenin. Mám báječnou rodinu, takže jsem oslavu vyměnila za pečení, velmi ráda. Krásně jsme zavzpomínali na dobu dávno minulou, popili dobrého domácího vínka a zazpívali si (bohužel ten dar mi nebyl dán do vínku, ale po dvou skleničkách zpívám velmi ráda :-)))) ). Odpoledne uteklo jako voda a vůbec mi nevadí, že nemám napečeno. Však to ještě nějak zvládnu. Rodina je přednější. Krásný a pohodový týden do Vánoc. Rija

6 komentářů:

  1. To víš, že zvládneš :). Já mám taky pocit, že nestíhám, ale určitě to jako každý rok nějak dopadne a my si ten Štědrý den náležitě užijem :).
    Přeju krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Pečení cukroví nikam neuteče (v "nejhorším" ho stihneš trochu míň), neúčastnit se rodinného setkání by byla škoda a určitě by to bylo líto oběma stranám.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to má být. Ony Vánoce stejně přijdou i kdyby na stole byl jenom jeden druh cukroví :-). Rodinná setkání už i v předvánoční době mají svoje kouzlo.
    Hezký čas předvánoční !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, já myslím, že tak to má být, o setkávání a cukroví sice na vánoční stůl patří, ale v krizi se dá i koupit. Dělala jsem to tak před časem, kdy jsem byla velmi pracovně vytížená, několik let. Takže hlavně pohodu a klid.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné vánoční svátky, Rijo, prožité s těmi, co máš ráda a podle tvých představ ♥
    Katka

    OdpovědětVymazat
  6. I think this is an informative post and it is very useful and knowledgeable.

    OdpovědětVymazat