neděle 3. prosince 2017

Když Ježíšek přijde dřív.

Určitě znáte ty chvíle, když tak sedíte v neděli odpoledne u kávy a napadají vás věci, jak něco doma vylepšit, nebo co ještě potřebujete, případně co by jste mohli vylepšit. Mě takové věci, kromě nedělní kávy, napadají mezi třetí a pátou hodinou ranní. Mám totiž problémy se spaním, takže dost často mé myšlenky poletují všude možně, abych nemohla klidně spát. Takže jsem přišla na to, že by se mi do mého pracovního koutku hodil rozkládací stůl, abych se nemusela pořád stěhovat do kuchyně a před obědem tvoření uklízet. Úžasným místem, kde člověk čerpá inspiraci je pinterest. Takže po chvilce pátrání jsem objevila ten správný rozkládací stolek, který by mi vyhovoval. Kamarádka poradila, že přesně to, co nutně potřebuji musím hledat v Ikei. Jenže jak donutit manžela, který Ikeu úplně nesnáší, že tam musíme nutně jet. V takové situaci musí pomoci Ježíšek. Naštěstí u nás Ježíšek slyší, že bez něčeho nemůžete být, nebo, že zrovna toto nutně potřebujete. U nás Ježíšek naslouchá. Naštěstí jsme dospělí a rozumní lidé, takže nám nevadí, když Ježíšek přijde o chvilku dříve. Manžel překvapil, že jedeme a vánoční dárek už jsem i otestovala. Ve složeném stavu nezabere moc místa a po rozložení, mám dost prostoru  na tvoření. Ač nejsou Vánoce, Ježíšku děkuji. Rija




2 komentáře:

  1. Ahoj Jaruško. V nesnášení Ikei a vůbec všech "center" souzním s tvým manželem. U nás teda Ježíšek neposlouchá. Aby sám sebe neuvedl v omyl a naježil to, co má, dostává podrobnou instrukci s přesnou stránkou a obrázkem, kde dotyčnou věc mají. Většinou má v seznamu dvě, tři věci. To aby z nich vybral a pod stromečkem bylo i překvapení.
    Přeji Ti krásné dny do nejkrásnějšího dne v roce.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jaruško.Máš šikovného manžela :-)
    Bekyky

    OdpovědětVymazat