neděle 31. prosince 2017

Šťastný a veselý

Za pár hodin se rozloučíme se starým rokem a přivítáme rok nový. Máte ve zvyku bilancovat? Nebo se už k uplynulým dnům nevracíte a uděláte za nimi tlustou čáru. Já nebilancuji ani si nedávám předsevzetí, protože nemám silnou vůli, abych předsevzetí splnila. Sem tam si povzdechnu, že jsem měla to či ono udělat jinak. Jen tak pro sebe si říkám, jaký ten nový rok bude, co nám přinese? Mám ale přání, abychom se všichni ve zdraví potkávali, celý příští rok. Letos jsem psaní na blog flákala, ale v mysli jsem byla s vámi se všemi, co sem chodíte, píšete, inspirujete. Tak vám všem přeji ten nejbáječnější rok 2018. Rija

A to já si předsevzetí dávám, abych měla dobrou kondici celý rok.

6 komentářů:

  1. Rijuško, nebilancuji, nedávám si předsevzetí. Přeji si jen BÝT ZDRAVÁ. Tobě přeji jen to nej. Pa M.

    OdpovědětVymazat
  2. Předsevzetí je chodit s pejskem, nebo ten rotoped?
    Hodně zdravi,
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě chodit s pejskem. Ve fitku cvičí jen Nela. Jakmile rozděláme podložku už se tam protahuje:-))).

      Vymazat
  3. Nový rok plný štěstí, zdraví, radosti a pohody přeji Rijo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, šťastný vstup do nového roku přeji. Já ani nebilancuji a nikdy jsem si nedávala žádné předsevzetí. Když něco chci udělat, udělám to hned. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat