neděle 21. června 2015

Včerejší obloha

Krásnou neděli přeji. Chci vám poděkovat za milé návštěvy a podporu při rozhodování. Včera jsme si zajeli pro nábytek a do půl jedné v noci jsme ho skládali. Čas nám utíkal ani nevíme jak a nasmáli jsme při tom, až nás bolela bránice. Je tady všude kole pořád pěkný binec a mám pocit, že se neustále zvětšuje, místo aby se zmenšoval. V duchu doufám, že budu mít zase někdy uklizeno. Chybí nám složit ještě jednu skříň, ale šatna se rýsuje dobře. Přiznám se, že už bych ty věci chtěl mít v těch skříních. Samozřejmě jsme oba věděli, že včera má být pozorován na obloze zajímavý úkaz, kdy měly být vidět planety Jupiter a Venuše v ascendentu s Měsícem. Jenže celý den se po obloze valily těžké, černé mraky, tak jsme ani nepočítali, že by mohlo být něco vidět. Jaké překvapení bylo, když jsem nesla do popelnice kartóny z nábytku a na obloze zářily tři útvary a sem tam se valil mrak. Byl to kouzelný pohled. Byl to takový odskok od skládání, ale pohled na oblohu byl nádherný. Ještě jsme se šli podívat později večer a obloha už byla bez mráčku. Jen zářící hvězdy (planety) a měsíc. Přeji vám krásný a pohodový nadcházející týden, bez mráčků a plný sluníčka. Rija



9 komentářů:

  1. Nás čeká skládání nábytku příští týden. Musíme počkat až nám zavolají, že si ho můžeme vyzvednout. Já se děsím kam dám všechny věci, které mám ve starém nábytku. Stará obýváková stěna bude nahrazena 3 skříňkami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslela, že už jsem stěhovací profesionál, ale omyl. Zase v tom plácám.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu, ale musím se víc snažit. Ještě to není ono.

      Vymazat
  3. Krásné :-) A úklid chvíli potrvá, ale pak to bude krásné! Znám to :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Z Tebe se pomalu, ale jistě stává profesionální astronomka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak do toho mám hodně daleko. Až poznám všechna viditelná souhvězdí, tak budu spokojená.:-)))

      Vymazat