středa 17. června 2015

Darina

V sobotu jsme se zastavili ve vedlejší vesnici v malém obchůdku nakoupit drobnosti na vaření, co jsem zapomněla nakoupit v pátek, cestou na chalupu. Začíná to být se mnou opravdu zábavné, protože můj mozek není schopen udržet základní informace. Většinou si nákupy píši na papírek, ale znáte to na spoustu věcí si vzpomenu právě ve chvíli, kdy nemám papírek po ruce. V regálu s časopisy mě zaujala zajímavá obálka časopisu. No a protože jsem slepá jak patrona, tak jsem musela dojít blíž, abych zjistila o jaký časopis se jedná. Najednou jsem držela v ruce, pro mě do této doby, naprosto nezámý a velmi zajímavý časopis. Bylo to jako závan starých časů. Ihned jsem Darinu (tak se časopis jmenuje) vložila do košíku a při odpolední kávě se do stránek začetla. Náplní časopisu jsou velmi zajímavé informace o bylinkách, recepty na jednoduchá jídla, ale také horoskop, nebo třebas květomluva a další zajímavé články vztahující se k danému měsíci. Různé zvyky, svátky a obyčeje. Celý obsah krásně dokreslují obrázky ve starém stylu. Jako kdyby na mě dýchlo kouzlo dávno odvátých časů, z dob našich babiček a prababiček. Je to už osmé číslo a já to zaregistrovala úplnou náhodou. Už mám objednaná starší čísla a předplatné na celý rok a ozdobný šanon na uložení jednotlivých čísel. Přiznám se, že už se nemůžu dočkat dalšího čísla. Rija


1 komentář:

  1. Vypadá zajímavě....zkusím pokouknout....díky za komentář u mě, přebytky zatím nejsou, mám to takhle krásně rozrostlé prvním rokem, vloni to byly jen začátky, lile kostelní mám poprvé, z ostrožek ti můžu dát semínka až dozrají ;-).

    s hezkým pozdravením.....pherenis

    OdpovědětVymazat