úterý 30. června 2015

Léto vítej!

Po rodinném víkendu, plném dobrého jídla, grilovaných dobrotek a povídání, jsme v neděli po obědě zůstali sami dva s manželem. Jako každý den jsme se vydali na procházku s Nelou. Zašli jsme si na zmrzlinu a s příjemným osvěžením jsme vyrazili do polí. Procházka to byla více méně cílená, protože už  se hezkou chvíli chystám, že si přinesu domů pár snítek obilí. Den ode dne je obilí víc a víc žluté a moje přání mít doma zelené obilí se opět oddálilo na další rok. Nakonec jsem pár zelených klasů ještě objevila. V duchu jsem si vyčinila, protože chodíme na procházky denně a obcházíme pokaždé jiný kus vesnice, jen směr pole trošku zanedbáváme, ale klasy mám tak jsem spokojená. Doma jsem kytici dala do džbánku a přiložila k němu pár snítek levandule, aby provoněla chalupu. Zbylo mi pár klasů a tak vznikla malá kytička a s ní přišel nápad ozdobit si vstupní bránu. Je to jen taková rychlovka, protože díky stěhování mám krabice s materiálem na tvoření rozházený všude možně, než dořešíme úložné prostory a opět bude mít vše své místo. Takže léto vítej k nám. Přeji vám všem krásné slunečné léto a pohodové prázdniny. Rija


1 komentář: