středa 17. června 2015

Malé radosti

Nevím čím to je, ale čím jsem starší tím víc se umím potěšit z maličkostí. Miluji každou chvíli, kterou strávím se svými blízkými. Víc vnímám koloběh přírody. Na jaře pozoruji nově rodící se život, z každého nového lístečku mám radost. Všímám si víc lidí a věcí kolem sebe. Dokáži dlouhé chvíle pozorovat ptáky poskakující  v trávě. Prostě miluji život a snažím se užívat si každý den. V každém období svého života jsem byla šťastná, pokaždé byl důvod štěstí jiný. Nejdříve bezstarostné dětství, pak moje velká láska, potom přišly na svět děti a štěstí a nadšení z toho, že je mám bylo úžasné. Teď si zase užívám krásných chvil s manželem a naší psí společnicí Nelou. Jen mám pocit, že tohle štěstí vnímám nějak jinak, možná intenzivněji, možná je to tím, že mám víc času přemýšlet nad těmi okamžiky, možná jen stárnu a cením si toho co mám. Nebo je to jen tím, že mé pocity sdílí někdo, kdo mi rozumí a chápe mě.Člověk asi musí dorůst do určitého věku a získat zkušenosti, co je důležité a co méně a co chce a co od života očekává. Řekla bych, že čím jsem starší tím větší štěstí mám na lidi, které mám kolem sebe a se kterými se setkávám. V posledních dnech mě potěšil manžel, který mi pomohl přestěhovat regál na látky do naší pracovny, obyváčku a tělocvičny v jednom. Nebo kamarádka, od které přišel balíček se spoustou milých drobností, samozřejmě nezapomněla na medvídka :-)). Těší mě, že dokáži potěšit a překvapit své blízké i já. Užívám si každý den na zahrádce, na chaloupce, nebo jen venku v přírodě. Užívejte si obyčejných chvilek a mějte se rádi. Rija


Žádné komentáře:

Okomentovat