sobota 20. června 2015

Jdeme do toho

Krásný den přeji. Máme tady předposlední červnový víkend a za necelých 14 dní začínají prázdniny. Asi už bych se neměla divit, že ten čas tak letí. Je to už měsíc, co denně dojíždíme z práce na chalupu a ráno zase z chalupy do práce. Pro manžela je to pořád dost náročné, protože na bytě vstává skoro o hodinu později než já. Máme to do práce asi deset minut a při dojíždění vstávám i já ještě o něco dřív než bych mohla na bytě. Nejspokojenější je naše Nelinka. Ta to na chalupě miluje, i když má sem tam po ránu problém s venčením. Je to malý ospalec a nechce se jí vstávat. Nechápu jak někdo může říkat, že ho pes po ránu budí na venčení, u nás je to obráceně. My budíme psa. Před pár týdny nás manželem napadlo udělat pár změn v bývalém dětském pokoji. Rozhodli jsme se vyhodit postele a dovézt od rodičů náš starý a stále funkční rozkládací gauč, aby měli kluci kde spát, když přijedou domů. Zbytek pokoje postupně předěláváme. O novém regálu na látky jsem už psala. Regál už je skoro plný a obytná pracovna se zabydluje. Postupně musím sjednotit dekorační textil, ale to zatím nevím, kdy bude. Postupně jsme z nápadu na provzdušnění pokoje dospěli k definitivnímu rozhodnutí přestěhovat se na stálo na chalupu. Nakonec to dojíždění není tak složité, jak to vypadalo a kupodivu tam udělám víc práce, než na bytě. Vyvstal problém, jak by řekl klasik "kam s ním?". Nevím jestli máte milé dámy stejný problém jako já, ale neustále řeším problém, kam ukládat věci, především oblečení, ložní prádlo a ubrusy. Původně jsem měla nápad pořídit do ložnice komodu na prádlo. No to jsem si dala. Sehnat velkou, hlavně dostatečně širokou a vysokou a barevně ladící k ložnici, šuplíkovou komodu, je snad nemožné. Nevím k čemu někomu jsou úzké komody, když se mi do šuplíků nevejde poskládaný povlak na peřinu. Přiznám se, že po dvou hodinách chození po obchodech, jsem začala být zoufalá. Nakonec vše vyřešil manžel rozhodl, že si ke komodě pořídíme dvě nové skříně a komodu dáme do šatny. Takže program na víkend je jasný, další stěhování. Doufám, že ve skříních zbude místo na oblečení z bytu. Jinak nevím co budu dělat. Když jsme se před pěti lety stěhovali z našeho starého velkého bytu do tohoto našeho nového, tak jsem tenkrát řekla, že už se nikdy v životě stěhovat nikam nebudu (od svých 19 let jsem se stěhovala už mockrát). Moc dlouho mi to tentokrát nevydrželo, ale na chalupu se přestěhuji moc ráda. Takže hurá do toho. Mějte krásný víkend, výjimečně jsem ráda, že nemá být moc teplo, bude to lepší pro stěhování. Rija

3 komentáře:

  1. Myslím, že je to správné rozhodnutí. Také jsme je před časem učinili. Velké komody mají v Ikea, jsou opravdu s velkými hlubokými šuplíky a dostatečně široké a kupodivu bytelné, mají je v různých barvách. Mám bílou, dcera modrou a koupili jsme na ně barevné knopky, takže nejsou ani tuctové. Tak pěkné stěhování. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé Jaruš, tak to řeším pořád. A to máme tři poschodí a velkou půdu ... asi budu muset objednat kontejner:-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Máme to s Adélkou podobné, také ráda spinká :-) O víkendu jdeme venčit nejdřív v 9 hodin :-)

    OdpovědětVymazat