středa 26. března 2014

Na jarní vlně

Dnešní ráno nás přivítalo docela silnými mrazíky. U nás byly -3 stupně. Na zahrádce jsem žádné škody nenašla, ale netuším jak jsou na tom kvetoucí sady meruněk, které jsou právě v plném květu. Broskve jsou krásně napučené a některé třešně nemají moc daleko k vykvetení. Už o víkendu jsem zjistila, že moje výzdoba chaloupky hodně pokulhává a tak je nejvyšší čas s tím něco udělat. Celý den jsem měla dost hektický a nevěděla jsem co dřív a odpoledne jsem musela pro výsledky k lékaři. V lednu jsem měla dost velké problémy a tak jsem prošla takovým menším kolečkem vyšetření. Ultrazvuk, EEG, rentgen. Naštěstí doktoři našli i mozek, takže všechno je v pořádku a já měla důvod k oslavě. Měla jsem radost, když jsem ve vitríně uviděla krásné ptáčky. Něco podobného sháním už hezky dlouho a tyhle byli přesně to co jsem si představovala. Původně jsem hledala celé bílé, ale stejně by se sem nehodili a tyto přírodní se mi líbili mnohem víc. Zatím nemají stálé místo, ale i s tulipány jim to sluší. Další dekorace, snad, dokončím o víkendu. Zítra se těším na procházku a večer půjdu protáhnout tělo do bazénu. Mějte krásný den a plný slunce. Rija

5 komentářů:

  1. Jaruš,taky mám docela obavu,jak dopadnou naše rozkvetlé meruně.
    Je fajn,že ti vyšetření dopadlo dobře,tak pevné zdravíčko přeju!

    OdpovědětVymazat
  2. Od doktoru dobra zprava to hned cloveka uklidni.Ptackum to u tulipanu opravdu slusi.

    OdpovědětVymazat
  3. Jarčo je skvělé vědět,že jsi v pořádku...měj se krásně a dekoruj,máš to pěkné...Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. To je správné, že sis za odměnu, že jsi zdravá, něco koupila! Já to udělala minulý týden :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Rijo, tak hlavně hodně zdraví! A radost si musíme dělat, bez toho to nejde. ;.) Hezké zátiší. Pěkný víkend. :-)

    OdpovědětVymazat