neděle 29. září 2013

Podzim na konci světa

Končí září a definitivně začíná podzim. I já na konci světa už nějakou podzimní výzdobu mám. Není to zatím nic moc, ale občas z procházky něco doneseme, tak pomaličku dozdobuji. Trošku se mi moje aktivity v posledních dnech zpomalily, protože mě napadl nějaký bacil a nechce se mě pustit. Maličko mě mrzí, že jsem nevyužila krásného počasí, abych mohla dokončit zazimování zahrádky. Za to jsem úspěšně zazimovávala sebe. Bohužel nejsem moc vzorný pacient a ležím jen když mi je hodně zle a nebo mám vysoké horečky. Proto jsem už v neděli musela na vzduch. Venku bylo nádherně a sluníčko krásně hřálo. Krásně jsme se prošly až ke státní hranici. Roste tam totiž jediný kaštan v okolí a kaštanů není nikdy dost. Konečně jsem k výzdobě mohla přidat i kaštany. Přeji vám krásný týden plný sluníčka a pohody. Rija





5 komentářů:

  1. Jé, tobě to ještě tak krásně kvete:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, i u Vás je krásně podzimně, vše ještě v plném květu...
    Hezké sluníčkové dny ... Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Jaru, to jsou krásné podzimní fotky.
    Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem se lekla, že tu nebude žádné fotka Tvé zvířeny :-) Na zazimování zahrady máš čas, ještě bude určitě hezky!

    OdpovědětVymazat