čtvrtek 3. října 2013

Konečně....


V červnu to byly tři roky, co jsme se stěhovali. Hrozně ten čas utíká. Bohužel jsme se stěhovali do menšího bytu a tak spousta věcí zůstala v krabicích a nebo jsem je vyházela. Můsím přiznat, že nic z těch věcí mi zatím nechybělo, jen jsem si občas povzdychla, že nemůžu vybalit všechny knihy. Proto jsme se rozhodli, že si pořídíme další knihovnu. Knihovnu jsme dali do ložnice, no možná název místnosti změním na knihovnu. Málokdo má ložnici v knihovně. Sice se mi do knihovny nevešly všechny knihy, které bych chtěla, ale i tak jsem moc ráda, že jsme knihovnu pořídily. Teď ještě najít místo na další a budu spokojená. Rija

4 komentáře:

  1. Knihoven není nikdy dost... My je máme dělané na míry a plno jich odpočívá v naší externí knihovně - ve sklepě :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám jednu maličkou knihovnu v ložnici, na hobby knížky:-))

    OdpovědětVymazat
  3. jé, my jsme se stěhovali taky před 3 lety a knížky mám na půdě v bednách. Místo pro knihovnu mám, ale pořád jsou jaksi důležitější věci než moje knihovna. chjo.
    Pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
  4. Mít knihovnu v ložnici může být i praktické. Knížky půjčuji dost nerada a už se mi některé i nevrátily a tak, když mám knížky uloženy pro návštěvy "neviditelně", je to o mnoho lepší. Ale knížku půjčím, když vím, že se mi vrátí:-)

    OdpovědětVymazat