úterý 14. května 2013

Procházka

Přestože je dneska poslední den ze zmrzlých mužů, tak počasí u nás bylo krásně slunečné a příjemně jarní. počasí. Cestou z práce jsem se stavila na poště, kde na mě čekal balíček od kamarádky. Krásné medvídkové překvapení k narozeninám. Evičko moc děkuji. Byl by hřích nevyužít krásného počasí a tak jsme se s Nelou vydaly na procházku. Včera jsem si všimla, že ve vedlejší ulici kvete nějaký zajímavý strom. Takže první cesta vedla k němu. Podle listů je to nejspíš hloh, jen mě překvapuje, že je to strom. Myslela jsem si, že hloh je keř. Musím ještě zapátrat, co to vlastně je. Musela jsem jít vyfotit rozkvetlé kaštany. No za pět minut dvanáct, už odkvétají, ale z dálky ještě jejich krásné svíce vypadají kouzelně. Kousek cesty kolem vody a moje malá cestovatelka nabrala výšku směr domov, protože je ještě celá zničená po víkendu. Cestu domů nám zpříjemňoval zpěvem kos, schovávající se ve větvích borovice. Měla jsem štěstí, že poseděl a krásně mi zapózoval. Doma Nelinka zaujala svou oblíbenou polohu "mrtvého koně" a spí jak mimino. Krásně jsme se prošly a já jsem trošku načerpala potřebnou energii. Nějak se mi jí v poslední době opět nedostává. Už přemýšlím, kam vyrazíme příště. Rija














4 komentáře:

  1. Rijuško kouzelné fotky!Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško je u Vás ale překrásně :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky! Líbí se mi výraz - poloha mrtvého koně :-) Právě jedna taková se nachází vedle mne :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné nasluněné fotky! Nejvíce se mi líbí květ kaštanu.

    OdpovědětVymazat