sobota 4. května 2013

Krajina pod Pálavou

Přeji krásný večer. Doufám, že jste měli také tak úžasný den jako my. Dopoledne jsme se zastavili u mojí tety, původně jen pro trošku sena, kočkám do domečku. Nakonec jsme si dali kafíčko a prohlédli si zahrádku a zvířátka. Pak rychle uvařit oběd, vyprat nějaké to prádlo a trošku pofackovat domácnost. Odpoledne pro změnu přijela teta k nám obhlédnout naši zahrádku. Je pravda že nebyla už dlouho příležitost na kus řeči. Kolem páté jsme s manželem vytáhli kola a vyrazili na malý výlet. Musím začínat pomaličku. Ve středu jsem ujela sedm kilometrů a druhý den jsem nemohla chodit. Každý rok je první jízda pro mě utrpením a ještě jsem měla zátěž. Dneska jsem Nelu nechala doma, ta to uvítala, protože vyjímečně se ani nehnala ke kolům. Vyrazili jsme k řece a po hrázi kolem delty. Tentokrát jsme moc ptáků nepotkali. Jako každý rok je to nádherná cesta. Dneska bylo bezvětří a tak se jelo bezvadně. Do třicítky nám toho už moc nechybělo. Dojeli jsme hladoví, ale spokojení. Ještě večer jsme rozdělali oheň a poseděli u ohně. Venku je krásně ticho, klid. Jen na obzoru jsme viděli blesky. V jižních Čechách asi prší. Sice jsem z plánovaných věcí neudělala vůbec nic, ale i tak jsem prožila nádherný den. Rija












6 komentářů:

  1. Úžasný výlet :o) Až závidím.... Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné Jaruš, taky bych už měla provětrat kolo:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. No takt to jste se měli přímo báječně. U nás bouřilo, jen to hučelo (Praha). Hezkou neděli, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný výlet! Já jsem byla v práci :-( Večer u nás byla krásná bouřka a pořádná slejvák. Dneska se chystáme na Hrnčířské trhy do Berouna, ale zatím je zataženo...
    Když nechtěla Nelinka na výlet na kolo, mohla jsem Ti půjčit Adélku :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný výlet .Krajna je ůžasná.Taky ráda chodím na procházky za dědinu:)pa Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. U vody jsem moc ráda. A také mám ráda fotky s vodou, Kočička pěkně pózuje. :-)

    OdpovědětVymazat