středa 1. května 2013

Máme tu další krásný den.....

Den volna je za námi. Zvládli jsme toho opravdu hodně. Upravila jsem další kousek zahrádky, byli jsme na procházce a vyvětrali kola. Ráno to sice vypadalo tak všelijak, ale postupně se vyjasnilo, vyšlo sluníčko a prožili jsme krásný jarní den. Teploměr se vyšplhal na 22 stupňů ve stínu. V neděli jsem si říkala, že budu mít chvíli klidu, protože mám na zahrádce na chvíli hotovo. Nemám a asi nikdy mít nebudu. Včera jsem přijela a koukla na skalku a začala přesunovat kamení. Dneska jsem si navrhla další záhonek a už vymýšlím další věci. Odpoledne jsme vytáhli kola, provedli kontrolu a jeli se projet. Vzala jsem i Nelinku. Jeli jsme poprvé po zimě a proto jsem jela jen kousek, aby si Nelinka zvykla. Manžel ze synem jeli dál, ale nám s Nelinkou to stačilo. K večeru jsme se šli projít pod rozkvetlý strom a opět neuschnu. Obešli jsme vesnici a já si natrhala pár větviček šeříku. Už nám krásně provoněl chaloupku. Zítra se mi vůbec nechce do práce, ale za dva dny jsme zpět. Doufám, že konečně zaprší, zahrádka už to potřebuje. Jahody už začínají kvést, tak ať máme nějaké jahůdky. Tak ať vám ty dva dny do víkendu rychle utečou a jsou pohodové. Rija





Doufám, že letos ochutnám moruše



Bacha na mě, jsem šelma kočkovitá













7 komentářů:

  1. no to je krásna skalka! ten ružový koberec obdivujem v každej záhradke! je to prekrásny kvet, teším sa až raz tiež budem taký koberec mať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ještě fialový a bílý s růžovými skvrnkami, ale ten je zatím maličký. Tento je na skalce už asi čtyři roky a loni byl hodně proschlý. Zachvíli budu muset vyrývat okolní rostlinky, aby mi je nezahlušil.

      Vymazat
  2. Jaru, ty máš tak krásnou chalupu i zahradu, že se divím, že tam nebydlíš trvale:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško děkuji za pochvalu. Zezadu vypadá lépe jak zepředu. Zatím šetřím na nová okna a pak jednou i fasáda bude. Není kam spěchat. No možná se tam jednou odstěhuji. Zatím je pohodlnější bydlet v místě. Přes léto bych se složitě dostávala do práce. Manžel má prázdniny.

      Vymazat
  3. Jaru, u vás je moc krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nelinka se vozí na kole! :-) A vypadá, že se jí to i líbí :-) To můžete jezdit na krásné výlety.

    OdpovědětVymazat
  5. Vaše skalka nemá chybu, nádhera. A už Vám kvetou šeříky, tady ještě ne...

    OdpovědětVymazat