pondělí 13. května 2013

Pohled z okna

Dneska jsem měla opět takový mírně běhací den a pořád někde něco řešila. Už pár týdnů se zabývám úžasnou pracovní činností, nově popisuji majetek. Běhám po místnostech kontroluji sestavy a změny pak zadávám do počítače. Aspoň to není jednotvárná činnost. Dneska jsem uprostřed práce vykoukla z okna a naskytl se mi úžasný pohled. Miluji nebe, mraky a vůbec pohled na krajinu kolem. Tak jedna fotečka z okna v kanceláři. Rija

7 komentářů:

  1. Jaru, krásná fotka i ty z chalupy. Nevěřím, že už ti tak kvete len:-)). Je krásný a měla jsem ho taky. Teď už pěstuji jen letničku na usušení. Krásný týden.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo len je nezmar a jestli budeš chtít, tak si klidně napiš, ten se plevelí a já nemám srdce ho trhat, jen větší rostlinky přesazuji, aby nezavazel. Už jsem ho jednou posílala a došel v pořádku.

      Vymazat
  2. To máš kancelář na úžasném místě! Obloha je nádherná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A prozradím ti, že si vidím do oken bytu:-)))) Věděla jsem, že vidím z bytu na kancelář a až na fotce zjistila, že to vidím i obráceně.

      Vymazat
  3. Jaruško máš krásný výhled na zelen :o)´Měj se moc krásně .Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné mraky! Jako cukrová vata!

    OdpovědětVymazat