neděle 21. září 2014

Za dědictvím předků

Krásné nedělní odpoledne. Moc vám všem chci poděkovat za milé návštěvy a komentáře, které mi tady necháváte i když mám občas nějakou absenci. Události posledních dní způsobily, že jsem net i blog maličko zanedbávala. Ani deštivé počasí nepřispělo k většímu množství volných chvil, abych mohla nakouknout co je u vás nového. I když občas nějaký pokus o usednutí k PC byl, ale po chvíli už jsem utíkala za jinými aktivitami. A že jich v posledních dnech bylo. Uplynulých čtrnáct dní bylo doslova nabyto událostmi. Naplánovala jsem si výlet za kolegyní, abych se prošla městečkem a pokochala se dalšími krásnými domy. Moje návštěva se krásně trefila zrovna na dobu, kdy u nich měli být hody a stárkové měli přivézt máju. U nás na Slovácku se tradice dost udržují a tak jsem se těšila, že uvidím i pár nových věcí. Bohužel trošku výlet pokazilo počasí. Ten den pršelo dost vytrvale, respektive proudy vody se valily z nebe jak provazy. Takže focení s deštníkem se podoblo více akrobacii než focení, ale pár snímků jsem přeci jen udělala. Dokonce jsem nakonec viděla i dovezení máje. Stárci byli mokří až na kost, ale nezabránilo jim to v tom, aby si cestou nezazpívali. Bohužel stavění máje a samotné hody jsem tentokrát nezvládla, ale příští rok si to nenechám ujít. Rija







1 komentář: