pondělí 30. června 2014

Příprava na léto a prázdniny

Skoro každý rok si na léto pořídím nějakou drobnost do šatníku. Letos sice neplánujeme žádnou dovolenou, volný čas chceme trávit na chaloupce, ale protože budu do práce dojíždět vlakem, pořídila jsem si krásné heboučké bolerko. Bolerko udělala kamarádka z vlny heboučké jako peříčko. Bude se moc příjemně nosit. K bolerku jsem si pořídila i novou kabelku, taky výrobek kamarádky. Jak před časem řekla další kamarádka, kabelek není nikdy dost a já se přiznávám, že v nich mám ještě značné rezervy, takže bylo načase s tím něco udělat. Už jsem ji v sobotu i vyzkoušela. Vejde se mi do ní vše potřebné a to je důležité. Ještě nové šperky, těch nění nikdy dost a pokud jsou to krásné fialky, tak tomu opravdu nejde odolat, taky z dílny kamarádky. Fialové nikdy není dost. No a když už jsem byla rozjetá, koupila jsem si nové sandály na kolo. Při posledním výletu na kole jsem si ke sportovnímu oblečení  obula romantické balerínky a manžel prohlásil, že je to hrůza. Takže teď už sportovní botky mám. A ke všem novým věcem přibylo i něco na zub. Výborná jahodová marmeláda od kamarádky. Holky moc vám děkuji. Rija




1 komentář:

  1. Sandály na kolo? By mě ani nenapadlo že něco takového prodávají:-) Já jezdím v botaskách:-)))

    OdpovědětVymazat