neděle 29. června 2014

Relaxace v pergole

Přestože střecha na kůlně je hotová, zbývá dodělat jenom okapy, tak opravy nejsou zdaleka u konce. Máme toho v plánu ještě mnoho než budeme mít hotovo, ale i tak mi nic nebrání večer posedět pěkně pod střechou. K tomu posezení jsem si vytáhla klubíčko a háček a vznikla malá dečka jen tak pro radost. Hned jsem ji darovala kamarádce a po chvilkách budu motat další. Zatím jen drobnosti, protože když už si sednu, tak je brzy tma a není na háčkování vidět. Noci jsou krásné tak místo tvoření sedíme, povídáme si nebo jenom posloucháme ticho noci. Mějte krásné prázdniny. Rija

2 komentáře:

  1. Zrekonstruovat pergolu a ještě domluvit zasklení pergol, tak to byl můj úkol pro tento týden. Chopila jsem se toho opravdu dobře a dnes už to bude celé jednodušší. Ještě by to třeba chtělo se nějak začít zajímat o to aby jsme měli udržovaný trávník.

    OdpovědětVymazat