sobota 8. února 2014

Medvídkový

Zdravím vás z chaloupky moji milí čtenáři. Máme krásnou slunečnou sobotu. Venku je nádherně, takže od klasických sobotních prací odbíhám ven načerpat sluneční paprsky. Dnešní dopoledne jsem věnovala přerovnávání medvědích dekorací. V týdnu mi přišel balíček s novými přírustky do sbírky. Kamarádka dělala doma pořádky a kam jinam dát nepotřebné medvídky než poslat mě. Raději nebudu prozrazovat kolikátí medvídci už to jsou, ale jisté je, že takové ještě nemám. A aby nebylo přemedvídkováno, objevila jsem v balíčku krásnou šitou myšku, kterou kamarádka ušila. Je velká šikula a já se můžu pyšnit docela velkou sbírkou jejich výtvorů. Alenko, díky moc, mám z nich velkou radost. Rija

2 komentáře:

  1. Sbíráš medvídky? To je milé hobby:-)) Kolik jich máš?

    OdpovědětVymazat
  2. Jen to Jaruš pěkně prozraď, jsem zvědavá... a určitě nejen já:-)))

    OdpovědětVymazat