pondělí 17. února 2014

Pondělní den

Dnešním dnem mi začala dovolená. U nás jsou jarní prázdniny a protože nám mění okna, tak máme dovolenou. Nejdříve jsem moc nadšená nebyla, že si v zimě dovolené moc neužiji, ale teď jsem ráda. Můžu tvořit a jarní počasí, které tady vládne, je jako stvořené k procházkám a výletům. Dovolenou jsem sice začala ne moc dobře, byla jsem u zubaře. Praskla mi plomba, tak jsem využila dovolenou a udělala něco pro své zdraví. Nemám problémy se zuby a pokud mi nevypadne plomba nebo něco podobného, nemusela bych tam vůbec chodit. Přesto se zubaře příšerně bojím. Naštěstí ten můj je výborný a jezdím za ním 40 kilometrů. Plombu opravil a já mám zase na pár let klid. Když už jsem měla rozbitý den, navrhl manžel, že zajedeme do Brna. Potřeboval nějaké součástky na výuku do školy. Využila jsem cesty k návštěvě nového obchůdku. Optys otevřel v Brně prodejnu a prodává tam kamarádka. Vzala jsem tam hned manžela, aby viděl obchod, kde mi může příště vybírat dárky. Pochopitelně jsem si nakoupila pár drobností, které nutně potřebuji na tvoření, jako bych měla doma malou zásobu. No ale znáte to, to se může někdy hodit. Já už vím na co ty věci využiji. Ještě jsme se stavili v Hornbachu pro semínka. Na jednom stojanu vysel medvídek, tak jsem ho přibrala k semínkům. Medvídků není nikdy dost. Cestou mi padl do oka krásný talíř a už na něm vidím nějakou dobrotu.Teď už zbývá usednout ke stolu a nechat plynout myšlenky a tvořit. Sama jsem zvědavá co vše mě nakonec napadne. Mějte se krásně Rija


5 komentářů:

  1. Krasne odmeny za odvahu u zubare.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný den jsi měla Jaruš, nakupovací:-))
    A když koukám na ty semínka, vyzkoušíš taky melouny? :-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Medvídek se k talíři perfektně hodí! A naprosto chápu nakupování proprietek k tvoření :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten den nebyl zase tak hrozný, že :o)
    Moc zdravím Rijo!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, je jasné, že nešlo odolat. ;-) A nějaké bolestné za odvahu také musí být. Krásné tvoření. :-)

    OdpovědětVymazat