úterý 7. ledna 2014

Překvapení

Přeji vám všem krásný lednový týden. Když to vidím takto napsané, tak mi ten leden příjde hodně zvláštní. U nás na Moravě to je takové napůl jaro a napůl podzim. Včera tady bylo jaro, dneska pošmourný podzim. No ale než mít takové mrazy, jako mají v Americe, tak raději tohle. Včera jsme po čtrnácti dnech na chalupě dojeli opět do města a chudák Nela odmítla na procházku. Dneska už to bylo lepší a protože jsme šly pro kamarádku a s ní jsme se procházely, tak si nakonec procházku i užila. S kamarádkou jsme se viděly minulý týden na chaloupce. A nebyla by to kamarádka, aby ji při pohledu na tašku na vyšívání a můj povzdech, že bych potřebovala obal na nůžky, aby mi můj sen nesplnila. Takže když jsme se dneska pozdravily, podává mi balíček, ze kterého vypadl nádherný srdíčkový obal na nůžky a ještě navíc ukrýval i prostor na jehly. A nejbáječnější na tom všem je, že je pevný a naprosto dokonale pasuje do kapsy na tašce. Takže radost je veliká. Veru moc velké díky. A já utíkám vyšívat, ať se výšivka v tašce přestane zelenat a přibudou na ní i jiné barvy. Rija



8 komentářů:

  1. I já děkuji za vnuknutí...sluší mu to moc....jsem potěšena, že dělá radost.....

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna jsem na něj u Pherenis koukala, moc pěkný:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi teď ale na vyšívání vybavená, to půjde úplně samo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taška je už krásně zabydlená. Zatím jsem tvoření převážela v igelitkách, takhle to bude hezčí a praktičtější. Ráda bych vyšívala víc. Z dřívějších dob mám doma, docela pěknou sbírku kompletních sad, takže bylo by načase je trošku zredukovat.

      Vymazat
  4. Tak to je nádherný dáreček :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. kouzelné dárečky!!!
    Rijuško krásný večer ajka

    OdpovědětVymazat