středa 14. srpna 2013

Srpnová zahrádka

Po příjezdu z dovolené v ráji jsem se musela pomazlit se svým zvěřincem a samozřejmě zkontrolovat zahrádku. V Luhačovicích byla z pátku na sobotu šílená bouřka a padaly i kroupy, tak jsem byla zvědavá jak je na tom zahrádka. Měli jsme báječné hlídání a syn se dobře staral, jak o zvířata tak i o zahrádku. Rajčata začaly krásně dozrávat a velká spousta je jich už načervenalých a tak byl v pondělí k obědu salát, k večeři salát a pár menších rajčátek jsem posbírala rovnou do pusy. Déšť prospěl i květinám a růže jsou opět nádherné a plné poupat. Odpoledne maličko sprchlo a oblohu ozdobily krásné duhy. Bylo moc příjemné sedět v pergole a pozorovat kapky deště jak padají do trávy. Koťata zase pozorovaly mravence vylétající ze země a pokoušely se nějakého chytit. Bylo moc milé pozorovat, že i já jsem jim nejspíš chyběla, protože jsem měla všechna čtyři zvířata neustále na dohled a nebo pod nohami. Další přeháňka přišla v úterý nad ránem a příjemně se ochladilo. Večerní oblohu ozdobily nádherné červánky. Doma je prostě doma. Mám to tady ráda. Rija


















2 komentáře:

  1. Není nad zeleninu z vlastní zahrádky. Taky pěstuji rajčátka - ale na balkoně! :-)

    OdpovědětVymazat