pondělí 12. srpna 2013

Odpočinek v lázních

Zdravím vás po menší pauze. Doufám, že si užíváte prázdninové dny a čerpáte sílu ze sluníčka, aby byly zásoby na podzimní plískanice. Nakonec jsme s manželem, přes všechny plány, utekli do ráje. Prožili jsme báječný prodloužený víkend v lázních Luhačovice. Nechali jsme se hýčkat, rozmazlovat a čtyři dny jsme jen relaxovali, cachtali se v bazénech a whirlpoolkách a rozmazlovali naše chuťové buňky dobrotkami. Nejdříve se mi moc nechtělo, když jsem si představila, kolik tu mám ještě práce, ale nakonec jsem byla ráda, že jsem si pořádně odpočinula. Po pravdě jsem to už potřebovala. Za těch pár dní, mám pocit, že jsem se z té vody začala už pomaličku rozpouštět, ale užívala jsem si relaxace plnými doušky. Lázně Luhačovice, mají dlouholetou tradici a nám se naskytla příležitost strávit čtyři dny přímo v lázeňském centru. Ubytovaní jsme byli v krásném architektonickém skvostu, v Jurkovičově domě. Budovu postavil známý architekt Dušan Jurkovič a patří k unikátnímu komplexu staveb ve stylu lidové secese. Stavby vznikly v letech 1902 - 1914 a tvoří jedinečný komplex díky němuž jsou Luhačovice tak známé. Jurkovičův dům je nádherná dřevěná stavba, ze které na vás dýchne kus historie a zároveň vás překvapí komfort, který se skrývá uvnitř. Celý náš pokoj byl nádherný a když připočítám báječnou kuchyni a lahůdky, jakými nás rozmazlovali, tak jako žena, která se neustále stará o domácnost, jsem ocenila péči s jakou se tentokrát někdo staral o mě. Využili jsme také nabídku procedur a já obzvlášť perličkové a uhlíkové koupele, díky nim se mi trošku uvolnily moje staré rozvrzané kosti a o nějaký ten čas se posunul poločas rozpadu. Báječně jsme si s manželem odpočinuli a po hodně dlouhé době jsme si byli i zatancovat. Dokonce nám ani nevadilo, že jsme patřili mezi nejmladší hosty v hotelu, alespoň jsme si užívali klidu a pokoje, který vládl celým lázeňským domem. Cestou z lázní jsme si zajeli na prohlídku ZOO v Lešné. Přijeli jsme plni elánu a vrhli se na další zvelebování chaloupky.  Rija






Z hotelové chodby je vidět přímo na bazén. Pod stejnou skleněnou pyramidou je ukryta i jídelna

Pohled do jídelny

Hotelový bar

Pokoj v ráji

Člověk by neřekl, že vnitřek ukrývá takovou krásu

1 komentář: