neděle 25. srpna 2013

Čas na změnu

Krásný nedělní večer. Jaký jste měli víkend? Klidný, pohodový nebo akční? Když jsem si v pátek brala dovolenou, tak jsem si říkala, že konečně budeme malovat po výměně oken a já naklidím pokoje a zbytek víkendu posedím s háčkem v ruce. No nebyla bych to já, aby opak nebyl pravdou. Už pár týdnů jsem se zaobírala myšlenkou, že máme v chaloupce moc věcí a obzvlášť kuchyň není to pravé. Takže ve čtvrtek po příjezdu na chaloupku jsem se pokusila o malou přeměnu, kousku a usoudila, že nastala ta správná doba na změny. Nečekala jsem, že budeme tak akční, ale i manželovi se zalíbila myšlenka změny v kuchyni a tak se vůbec nebránil tomu, že mi kuchyň musí vymalovat. No mákli jsme si oba hodně. Zlikvidovala jsem jednu skříňku a dvě poličky a hned kuchyň vypadá větší. Původně jsem chtěla ještě natřít poličky na bílo. Ale? Co když jednou budu chtít rustikální kuchyň? Takže zůstaly tak jak jsou a až bude nová kuchyň, tak se poličky natřou a nebo jen upraví odstín. Ještě musím vymyslet, kam pověsím ty čtyři obrázky s ptáčky. A musím vyšít nějaký obrázek s kuchyňským motivem. Není to žádný zázrak naše kuchyň, ale zkuste posoudit, jestli změny jsou k lepšímu. Jediná vada na kráse je strop. Bohužel máme strach se ho jen dotknout, aby nespadl. Jednou bude dřevěný, ale to až jednou. Nová vysněná jednou bude také. Důležité je, že i v této se dá vařit a že můžu vařit dobrotky, co rodině chutná. Přiznám se, že jsem moc ráda, že už je neděle večer a zítra jdu do práce a že mě tedy čeká perný týden. Mějte krásný poslední prázdninový týden. Rija
Před
Po
Před
Po
Před
Po. Největší radost mám ze špajzky, ještě musím ušít závěs.

5 komentářů:

  1. Pěkné Jaruš, kuchyňka jak ze škatulky:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásnou a útulnou kuchyňku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Otázka!!! A kde sú veci zo zrušených poličiek a skrinky? Ako sa to dá zaonačiť tak, aby človek po zrušení nábytku mal kde dať veci? :-o Ako obyvateľku garzónky, kde máme malú plochu na chodenie, by ma to náramne zaujímalo. :D
    Inak, milá kuchynka. Taká veľmi príjemná a priateľská na kuchtenie.

    ZdravíM.

    OdpovědětVymazat
  4. Nějaké věci jsem vyhodila, nádobí a skleničky jsou na půdě, zatím jich tolik není potřeba. Skříňka se rozložila na prkýnka a jedna polička je na půdě, druhou jsem darovala. Problém byl trošku s kuchařkama, kterých se mi nashromáždilo, nějak moc. Takže jsem v obýváku zrušila v jedné skříňce nepotřebné sklo, dala do ní knihy z ložnice a na uvolněné místo přišly kuchařky:-))) Vzhledem k tomu, že jsem měla dost prázdných plechovek a skleniček, tak nebyl problém s likvidací.

    OdpovědětVymazat
  5. Malování to je moje noční můra :-) kuchyňku máš útulnou A dobroty se v ní určitě taky hezky vaří.krásný den

    OdpovědětVymazat