pátek 30. srpna 2013

Botičky do sucha i do vodičky

Krásný večer moji milí čtenáři. Po delší době jsem nesmírně šťastná, že už máme pátek. Po včerejší přeměně ložnice a týdením běhání kolem majetku mám pocit, že brzy odpadnu. Došla jsem k poznání, že mi bohužel už není dvacet a že člověk občas musí myslet na odpočinek. Takže dneska odpoledne jsem jen posbírala rajčata, vyprala dvě pračky prádla a dvě poskládala a na víc nezbyly síly a až napíši tento příspěvek tak vytáhnu háček a budu pracovat na nové dečce. No ale abych si jen nestěžovala, tak jsem si udělala tento týden radost. Koupila jsem si nové botičky k nedávno pořízenému kostýmku. Blíží se podzim a tak je nejvyšší čas doplnit šatník. Není nad pohodlné botky. Kostýmek krásně ozdobila další brož od kamarádky. Zbývá pořídit nějakou elegantní šálku. Mějte krásný večer a pohodový poslední prázdninový víkend. Rija


6 komentářů:

  1. Hezké botičky, vypadají pohodlně, tak ať tě v nich nohy nebolí a ujdeš v nich hodně kroků.... Zase tak špatně na tom nejsi, když plánuješ háčkování. Já uř se vidím v posteli. ahoj a hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj Rijo .. také botičky som mala po začepčení, keď som už bola v kroji :)
    sú super, mne už "jednu" jeseň poslúžili .. pekný víkend. Vicky

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rijuško...také pokukuji po botičkách a také po pohodlných, ale ty co se mi líbily, stály skoro 2 tisíce, a to se mi za ně tedy fakt nechtělo dát. Tak budu pokukovat dál ☺
    Hezký víkend ti přeji, pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Botky jsou nádherné, elegantní, podpatek mají přiměření a sympatický pásek přes nárt. Prostě dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  5. Nooo, botičky jsou vskutku výstavní... mám stejné, jen v tmavě červené, a jak to jde, nesundám je z nohy... jsou moc pohodlné a díky tomu pásečku se vůbec nevyzouvají. V pohodě v nich i doběhnu autobus :o) pa, L.

    OdpovědětVymazat
  6. budeš pěkná kočka - botičky vypadají parádně i pohodlně!

    OdpovědětVymazat